Internet Express - SMTP odesílání pošty
Nedávno mi volal kamarád, že si pořídil vysokorychlostní Internet Express od Českého Telecomu, přešel z vytáčeného připojení a přestalo mu fungovat odesílání pošty z aplikace Outlook Express.
Problém byl v tom, že u vytáčeného připojení je potřeba mít většinou nastavené stejné SMTP jako je poskytovatel ke kterému jste právě připojený. Tedy pokud jste připojeni přes Volný, musíte mít nastavené pro odesílání pošty (smtp.volny.cz). U ADSL od Českého Telecomu je to trochu jinak a stačí lehce přenastavit OE a vše funguje jak má.
Internet Express - nastavení SMTP odesílání pošty
- Spustit aplikaci Outlook Express.
- V menu Nástroje vybrat položku účty
- Vyberte emailový účet, který chcete upravit a zvolte vlastnosti
- Na kartě Servery změníte server odchozí pošty na smtp.iol.cz (internet on line)
Dále zaškrtnout volbu Server požaduje nastavení a otevřít nastavení. - Nastavte přihlašovat se jako, vyplňte pole uživatelské jméno a heslo. Tyto údaje získáte z faktur Internet Express.
Uživatelské jméno je telefonní číslo@iex.cz a heslo je referenční číslo zákazníka. - Potvrďte nastavení a od teď můžete zase odesílat poštu.
Uložit či sdílet článek na: Sdílet Bookmark this on Delicious
Vydáno: 24.04.2006, v rubrice: Internet, autor: Jaroslav Liška, diskuze: 10 příspěvků
Lisak.cz| © 2000-2024 Jaroslav Liška |
Servis výpočetní techniky |
Služby |
Kontakt |
Partneři:
Fitness,
Golf-vozik.cz,
Sportobchod.eu,
SQK.cz,
Úklidový servis,
Diagnostika - poradenství - psychoterapie, Praha,
::: ONEbit.cz ::: Webhosting, který Vám sedne :::