Lišák.cz

Navigace: Lišák.cz » PC poradna » Ostatní » Zaruka

Zaruka

Dobry den,chci se zeptat na jednu takovou vec co se mi stala.Nechal jsem si zaslat do opravny notebook,ktery mam v zaruce kvuly tomu ze mi tam nefungoval CPU chladic,a adapter na dobijeni byl uplne poskozeny.Asi za dva dny potom mi volali ze jim pri prevozu ten notebook spadl a rozbila se cela obrazovka (ten notebook byl zabaleny v takovych bublinkach,jenze oni pisou ze to vyzadovaly mit zabalene v krabici pricemz ten notebook jsem daval do te opravny uz jednou a byl zabaleny stejne jako ted kdyz se poskodila ta obrazovka).Dnes mi prisel email ze na vsechny z uvedenych zavad se nevztahuje zaruka a chteji po me vyuctovani,ktere je pomalu stejne jak cena toho notebooku kdyz jsem ho zakoupil.Tak se vas chci zeptat na nejakou radu,protoze se mi to nezda a myslim si ze vina je u nich a ze na takovyto postup nemaji pravo.Ten notebook je znacky Acer...

.... - 13.09.2010 14:39:00
Přidat komentář

Záruka Acer

- zabalený byl pouze v bublinkách, nebo i v krabici. Zde bude chyba nejspíš na Vaší straně.
- Nicméně při přejímání od dopravní společnosti by to měly nejspíš zkontrolovat zda není evidentně poškozený obal.

Teď z podobného soudku: cca před měsícem jsem zasílal NB Acer do pozáruční opravy, řádně zabalen (bubliny, krabice), přiložen napájecí adaptér.
- přijato do opravy
- zaslána cenová nabídka na cca 10 000,- (oprava u starého modelu nerentabilní) s možnostmi
a, nechat opravit za 10 000,-
b, ekologicky zlikvidovat 0,-
c, zaslat zpět diagnostika, práce technika, doprava 800,- (na to jsem byl upozorněn již při tel. objednání svozu do pozáruční opravy)

Volil jsem variantu "c" s kterou jsem víceméně počítal, NB se vrátil na dobírku 800,- v krabici od Aceru. Bo byl neopravený, neřešil jsem to, ale po 14ti dnech jsem zjistil, že u něj není napájecí zdroj. Po tel. mi bylo řečeno, že byl expedován se zástilkou. No a co teď s tím?

Zpět k Vašemu problému:
- dle mého by měly mít natolik slušnosti, že by Vám měly zaslat nejdříve uvedenou cenovou nabídku k odsouhlasení, nebo zmíněné tři varianty. (pak bych volil varintu "c", aby Vám zůstal disk s osobními daty)
- doprava, bohužel to bude ponaučení (špatně zabaleno), reklamace u přepravní společnosti lze pouze pokud si přejímající zkontroluje zásilku (což stvrzují podpisem při převzetí)
- zbytek bohužel "zdevastovaného" notebooku můžete zkusit prodat zde:
http://www.nbservis.cz/cs/vykup/
http://www.nbservis.cz/cs/ceny-oprav/

Lišák

Lišák - 14.09.2010 07:34:52
Odpovědět

Odpoved

Tak mi prislo to vyuctovani ,kazdopadne pro priste vim ze acer uz nikdy vic.S tim notebookem jsem taky nebyl spokojen a ke vsemu se mi stane tohle.Ano sice jsem to radne nezabalil,ale tohle se jim uz urcite muselo nekdy stat,tak si maji ohlidat ty ridice kuryry at na to upozornuji.

""Volil jsem variantu "c" s kterou jsem víceméně počítal, NB se vrátil na dobírku 800,- v krabici od Aceru. Bo byl neopravený, neřešil jsem to, ale po 14ti dnech jsem zjistil, že u něj není napájecí zdroj. Po tel. mi bylo řečeno, že byl expedován se zástilkou. No a co teď s tím?""

To je teda taky pekny.Hold v tehle dobe se neda verit nikomu,chce si to vyfotit pred tou reklamaci treba na mobil at se mate cim potom hajit...

.... - 18.09.2010 18:31:17
Odpovědět

^ | Všechny diskuze | poslední komentáře | PC poradna


Lisak.cz| © 2000-2021 Jaroslav Liška | Servis výpočetní techniky | Služby | Kontakt |
Partneři: Fitness, Golf-vozik.cz, Sportobchod.eu, SQK.cz, Úklidový servis,
Diagnostika - poradenství - psychoterapie, Praha,
::: ONEbit.cz ::: Webhosting, který Vám sedne :::